Fräscht!

Igår var jag och bästa Kajsa och klippte oss och fick en ny färg på Sax! Jag ångrar INNERLIGT att vi inte tog före- och efterbilder, för det hade verkligen varit kul... Jag är mycket för det, yet I keep forgetting. Shame on me. Jag blev i alla fall supernöjd med resultatet, och Kajsa blev riktigt fin hon med! Hon färgade en fin kopparbrun färg som matchade fint med hennes gröna ögon. :) Och jag, ja, jag gick lös som vanligt. :D

Idag hade jag en liten utbildningskontroll på körlektionen, och det gick galant. Jag längtar verkligen tills jag har det där körkortet i handen.

Voilà!

Kommentarer
Postat av: Milla!

Jösses så snyggt! MAH! :D:D



Jag paxar dig en dag nästa vecka!

PAXPAXPAX!

2011-08-19 @ 19:56:51
Postat av: Kajsa

Alltså det är galet hur fint det blev! Jag vågar t.o.m. säga att det här blev snyggare än förra gången du mixade färger! Det är perfekt ^-^ Och jag kan inte sluta tänka på sims-lekfullhet-mätaren hahah, nörd......



Jag har fortfarande inte vant mig vid mitt eget hår, hajar till varje gång jag går förbi spegeln!

2011-08-19 @ 20:00:32
Postat av: Jasmin

Milla - Säg en dag så är jag på! :D

Kajsa - Jah, det blev SKITBRA! Haha, är också värst ovan fortfarande. Nu ska jag spela Sims!

2011-08-19 @ 21:08:57
Postat av: Andrea

Jag älskade det! Haha värsta chocken när ni kom förbi, båda var helt omstylade och nya :D

2011-08-20 @ 19:35:58
URL: http://puffmamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0