I, I, I love little girls, they make me feel so good

Idag var en sån där dag då man tar hand om sig själv. Så jag for iväg till SunTan, solade i 20 min, och sedan när jag kom hem åt jag en halvnyttig fiskgratäng och preppade min fantastiskt gamla men ändå helt okey fungerande mp3-spelare med en massa fin musik, bl.a. en massa Queen, lite Oingo Boingo och en del andra sköna beats. Sen bar jag mig av på en långpromenad och en kort jogg på vägen hem. Jag kunde inte valt en mer perfekt dag. Sen tränade jag lite styrka och stretchade, tog en lång dusch och smörjde in mig med massa goddoftande krämer. Underbart. Nu förtjänar jag att göra vad fan jag vill eftersom jag varit så duktig hela dagen. :D Funderar på om jag ska se film, spela lite Sims 2 eller kanske ta en match i Betapet. Hur som helst så borde det inte ta allt för lång tid, man måste ju få sin skönhetssömn också. :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bästaste Jasmin! Nu har jag äntligen hittat hit, och självklart kvalar din blogg in på en favoritmarkering! Jag ska försöka styra upp min också snart så kan du ha lite koll på vad som händer här hemma medans du är ute och lever ungdomens söta dagar. Detta kommer bli så sjukt bra hörru! :)

2011-08-18 @ 17:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0