Om tio timmar gäller det...

...för då är det körkortsprov! Jag ska inte ljuga och säga att jag inte är nervös, för det är jag! Provet består av 70 frågor varav fem av dem är testfrågor som inte räknas med, lite som på högskoleprovet. Av de 65 frågorna som är kvar ska man ha rätt på minst 52 stycken, d.v.s. 80%. Jag borde klara det, men man vet ju aldrig, jag kanske kraschar på vägen och sen är allt plugg förjäves. Och för att tillåta mig vara lite flickig nu så är jag även lite nervös över att jag ska fota mig inför själva körkortsbilden imorrn också. Hur ska man se ut egentligen? Tillfixad? Alldaglig? Äcklig? Only time will tell, allvarligt talat, för beroende på när jag lyckas kämpa mig upp ur sängen imorrn så är det det som avgör hur mycket tid jag har på mig till att fixa mig.
Tack ännu en gång kära Milla för att jag fått låna alla böcker!

Kommentarer
Postat av: Milla!

VSG! Jag har ju som ändå ingen användning för dem nu ^^ Men jag tror pappa vill att cilia ska börja plugga när du är klar med dem :D Provet kommer gå asbra för dig, jag lovar!

2011-08-29 @ 14:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0