Sömnlös i Seattle

Jag har faktiskt aldrig sett den filmen. Man kanske borde göra det, det är väl en klassiker ändå? Nu är det i alla fall jag som är sömnlös. Men inte i Seattle såklart. Jag tycker det är rätt konstigt ändå. jag brukar alltid vara bruden som somnar på en minut. Och när jag lägger mig i sängen och tänker "jag är ju inte ens trött", så somnar jag ändå på fem minuter. Men nån gång måste det väl drabba mig också, tyvärr.

Idag, eller igår om man nu vill se det så, så hjälpte jag till att dona och fixa hos min brorsas och hans kommande sambos (jag tycker det är ett allmänt fult ord för övrigt) nya lägenhet. Det är mycket kvar dock, men det går nog snabbt att fixa. Jag ångrar verkligen att jag inte tog några före-och efterbilder, det hade varit fint att lägga upp.

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, men jag tror att John Blund glömde mig i natt. Fan för dig. Löneavdrag.

Kommentarer
Postat av: Andrea

"jag tror att John Blund glömde mig i natt. Fan för dig. Löneavdrag."



Hahaha, klockrent.

2011-08-18 @ 18:21:42
URL: http://puffmamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0