Tjohej!

Så var första inlägget upplagt. Känns ganska skönt faktiskt, efter att äntligen ha hittat ett namn som ingen annan har. Jag är inte direkt supernöjd dock med tanke på att ingen kommer att minnas det. Men det ger ju större chans att ni kära läsare (hallå? finns det några där?) lägger upp den här bloggen på favoriter. ;) Där var jag lite klyftig tycker jag. 

Hur som helst, igår bokade jag flygbiljetterna till Paris med blandade känslor. Dels blev jag taggad, för nu är det verkligen nära. Och dels blev jag väldigt nervös, för jag insåg vad jag verkligen höll på med. Den 12e september bär det av. Då ska jag, 07.35 på morgonen, lyfta mot Stockholm Arlanda. Därefter vidare till Paris där jag landar 13.10. Sen blir det till att vänta på tåget till Charleville-Mézières. Japp. Dit ska jag.

För er som inte läser eller läste franska så betyder "un jour comme ça" på svenska "en dag som denna". Ni vet vad de säger, man lär sig något nytt varje dag. Och med det sagt så ska jag nu avsluta kvällen med min nybakade passionsfruktcheesecake, en kopp te och Betapet!

Au revoir mes amis!

På den där lilla pricken ska jag bo!

Kommentarer
Postat av: "sven-bertil"

Det känns läskigt nära nu när du faktiskt har bokat biljett och allt... WHÄÄ! Taggar för din skull, men jag kommer sakna dig hur mycket som helst och egga dig med mail, brev, sms osv. Mixed feelings ERROR-ERROR

2011-08-03 @ 01:28:26
URL: http://puffmamaa.blogg.se/
Postat av: J

Bah gör't!

2011-08-03 @ 10:44:36
Postat av: josephine

Sugen på en FET länk?

Klicka på länken för att komma till tävlingen!

http://twinblogg.blogg.se/2011/august/sugen-pa-en-stor-fet-lank.html#comment

2011-08-03 @ 11:14:52
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0