Da'n före da'n före doppareda'n

Så var maten inhandlad, pyntet uppsatt, granen klädd och klapparna placerade. Det är så det ska vara, såhär två dagar innan jul. Dagarna går så fort, och jag vill inte det egentligen, för då är julen snart över igen. Men idag är jag lite rastlös ändå. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Hade gärna kunnat tänka mig att sätta mig ner och spela något tv-spel, men inga konsoler är ju kvar här. Huset har blivit helt antinördifierat sedan min käre bror flyttade, och det känns tomt. Det finns bara en stor hög dåliga brända Playstation 1-spel kvar... Uusch.

Annars skulle jag inte ha något emot att dra ett gympass i förebyggande syfte inför julafton. Men min mammas gymkort har inte betalats den här månaden, så jag kan inte snylta på det. :P Hm, ja... WHAT TO DO? Jag har ju egentligen inget emot att bara sitta hemma och chilla, och mysa. Men det känns en aning onödigt samtidigt, när resten av mina dagar är välpackade för att hinna göra så mycket som möjligt.

Nu ska jag hitta något att roa mig med i alla fall. Och sen kanske det blir fika med lussebullar och pepparkakor. :D Är galet trött dock... Hade väl helst velat sova, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0