Fina gänget

Jag kom ganska nyss hem efter en middag med fina internationella gänget! Mätt och belåten. Insåg också när jag kom hem att jag tänkte på engelska. Nu är det bara ett steg kvar till franska då. :P Ikväll var det Andrea (en av tyskorna) som bjöd på middag. Det blev en slags kartoffelsallad (potatissallad) och korv. Sen var det någon jättegod pudding till efterrätt. Vi hade det trevligt och pratade mycket. Inte så mycket mer att tillägga. Vi pratade om att kanske spela Laserdome någon dag, innan alla far hem igen över jul. Jag älskar den "leken", även om jag är totalt värdelös. Minns en gång då jag, min bror och min kusin for ner på stan och spelade det en gång, samtidigt som en jämfört med mig några år yngre tjej hade kalas där. Jag kom sist av ALLA. Pinsamt, riktigt pinsamt...

Annars har jag gått på en promenad idag och gymmat lite hemma. Tänkte egentligen bara ta en promenad eftersom jag inte orkade gå på gymmet, men då tränade jag lite ändå. Sen på kvällen gick vi hela familjen och kollade på en magishow! Tycker det är fascinerande det där. Jag tror inte på magi, men jag förstår verkligen inte hur de gör vissa grejer heller. Jag såg ut som en fågelholk ett par gånger. Och sen var jag nog mer imponerad än Louise. Jag satt mellan Valentin och Violette och vi satt och tisslade och "wow-ade" och var helt inne i showen. Roligt det där. Bra musik hade de också, mycket Michael Jackson.

Igår kväll tittade jag på "Prison Break" innan jag skulle sova. Jag hade egentligen bara tänkt se ett avsnitt, men fastnade och startade ett till. Ville egentligen se det fjärde avsnittet också, men då var klockan ungefär ett, så jag lade ner. Dock så var jag helt inne i det hela att det tog jättelång tid innan jag kunde varva ner och somna. Eller ja, lång tid för mig i alla fall, så typ 20 minuter.

Jag har inte orkat ringa och boka tid för läkarkoll den här veckan, så jag hoppas att jag kan vara med på danslektionen imorgon, annars blir det inte så roligt. Nu ska jag sova i alla fall! Bonne nuit!

Kommentarer
Postat av: Benji

Mysigt med små middagar. :) Vi har fått årets första snö idag, och jag tror att den kommer att ligga kvar. Eller ja, vi får se om den gör det. :P Nu är det bara två veckor kvar tills du kommer hit. Vi ska försöka bli "klara" här innan du kommer så att du möts av en superfin lägenhet som du kan hänga i när du kommer hem. ;)

2011-12-05 @ 22:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0