Hip-hip-hip, hourraa!

Som sagt. Jag ÄLSKAR när andra fyller år, för då får man också äta sig fet! Och idag fyller Violette åtta år! Joyeux anniversaire ma petite! Till middag åt vi alltså hamburgare, blodig sådan. Göööött. Med bröd, rödlök, gurka och ett stort lass pommes frites. Sen ketchup och majonnäs till. Och efteråt blev det chokladtårta, en av de godaste jag ätit helt klart. Jag skulle kunna kräkas upp den och äta den igen och den skulle fortfarande vara god. Bilder längre ner. Nu är jag otrooligt mätt, så jag har intagit horisontellt läge.

Idag har jag känt mig duktig och hämtat tårtan, hamburgerköttet tillsammans med Violette, gått på promenad och köpt årets (troligtvis) sista klapp! Det jag dock inte har gjort är att ringa läkaren och boka tid. Haha, jag är för feg... Men IMORGON ska jag göra det! Är lite nervös, för jag vet verkligen inte vad jag ska säga. Sen ska jag hinna med en sväng på gymmet på eftermiddagen.

Under helgen blir det fullt sjå, för imorgon ska föräldrarna äta middag ute med några bekanta, vilket innebär att jag ska äta middag ensam med barnen. Sen far föräldrarna vidare till Dijon på lördag vid tre, och kommer inte hem förrän 24 timmar senare, tre på eftermiddagen på söndag. Så jag kommer ha rätt mycket ansvar framför mig. Men jag hoppas det går vägen.

Nu blir det nog lite mer Betapet! Auf wiedersehen!

Det står: Joyeux anniversaire Violette 8 ans

GÖDAAAAAN!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

SHIT VAD GOTT! Jag vill ha ;_;

Och gud vad SNYGG den var!

2011-12-08 @ 22:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0