Mys

Nu sitter jag här och äter upp den sista biten av den otrooligt goda pepparkakscheesecaken som fina Sandra bakade och dricker en kopp te. Sen sitter jag också och njuter av mina nya leggings som jag köpte idag. Nöjd! Det är ordet. Sen känner jag mig väldigt tillfreds över att ha träffat min kära pingla Andrea också och tagit en långpromenad. Lite ledsen är jag dock, för jag insåg att det var alldeles för längesen, och att jag inte hunnit träffa henne tillräckligt mycket under tiden jag varit hemma.

Nu sitter jag och myser i alla fall... Funderar på att titta vidare på Masterchef. Och sen kanske försöka lägga mig tidigt. Jag ska trots allt vara på flygplatsen typ halv fem på fredag. Inte okey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0