Fint väder, my ass!

Tidigare sade jag att det skulle vara fint väder här, runt 14 grader och sol. Detta har ju visat sig vara helt fel! Dashboard ljuger för mig. Okey, visst, solen har anats bakom den gråa himlen, men är det bild på en fet klockren sol så vill jag ha en fet klockren sol också! Och 14 grader har mer känts som typ 10. Jag vet inte egentligen, jag är verkligen värdelös på att uppskatta ALLT här i livet, längd, vikt, volym o.s.v. o.s.v... Så det kan ju ha varit vilken temperatur som helst egentligen. JAG har i alla fall tyckt att det varit riktigt kallt idag. Det tog mig över halva promenaden i morse innan jag fått upp värmen. Och jag har verkligen frusit hela dagen, utom när jag gymmade idag, då svettades jag som en liten gris istället. Jag hatar att frysa, det är verkligen en jobbig känsla.

De senaste sex dagarna (lördag till idag alltså), har jag räknat ut att jag totalt gymmat i fyra timmar, dansat i fyra och en halv timme, och promenerat i en timme och 45 minuter. Om man sedan lägger på tiden jag promenerat till och från gymmet, och hem ifrån dansskolan i lördags så läggs ytterligare en och en halv timme på. Så jag känner att jag har varit riktigt hurtig! Bra där, Jasmin!

Annars så har jag kollat efter bilar idag. Japp, ibland har man lite att göra! Såg en bil på ridskolan igår som jag verkligen kände var lite av min drömbil. Försökte hitta den men har ingen aning om vilken modell det var. Kanske ser den nästa gång, så kan jag hitta. :D

Jag kan berätta att jag hämtade mina kläder idag från sömmerskan också. De blev superfina! Dock så luktade de rök när jag fick tillbaka dem... Fransmän alltså. Nu ska jag nog packa inför helgen. Vi kommer tillbaka på söndag igen. Jag hoppas jag kan sova hela första delen av bilresan dit, annars lär det här bli väldigt drygt.

Vi hörs efter helgen! Tjing på er alla! Och trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haha det är sjukt det där med temperaturer... Nu när det är typ 7 grader på dagarna så jag ba "Shit vad varmt det är idag! :D" Vintern är snart här :(



Men jag fattar exakt vad du menar, att frysa är hemskt! Man kan som inte ta vägen nånstans! Men då får man tänka tillbaka på sommaren, när vi var på körtävlingen och brände oss XD Fyfan vad varmt det var hahah, jag minns att jag ba "Jag ska aldrig mer klaga när jag fryser!"



Och jag måste tllägga att du är galet hurtig där borta! Gym och dans och grejer.. Det är bra jobbat :'D



Hoppas resan blir kul! ^-^

2011-11-10 @ 23:25:33
Postat av: Emma the king!

JAASSI! Har du en blogg? kom igen sånt måste du ju meddela så man kan läsa om ditt liv :D <3

2011-11-11 @ 23:53:41
URL: http://emmaericamidmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0