Om detta inte är allmänt så vet jag inte vad

Den här dagen har varit riktigt härlig faktiskt. Det visade sig idag att det inte var någon skola, ingen ridning, och ingen dans. Så alla barnen var hemma. Efter lunch så erbjöd mormorn att ha en liten franskalektion med mig. Jag tog tillfället i akt och tackade ja. Vi gick igenom lite böjningar av verb, där vissa var svårare än andra. Det gick i helhet bra, även om inte så mycket satte sig kanske...

Efter det gick jag på gymmet. Det var rätt tomt på folk vilket var skönt. Men när jag satt och tränade i en maskin så kom en kille fram till mig och berättade att jag gjorde fel och visade att jag borde göra si och så istället och lättade på vikterna. Jag blev lite förvirrad, men jag gjorde rätt sen i alla fall eftersom han gick förbi och gav tummen upp. Jag undrar om han fattade att jag inte pratar franska flytande, eller om han bara trodde att jag var lite trög.

När jag kommit hem och duschat så satt jag, Violette, Louise och mormorn och spelade lite spel innan middagen. Vi spelade rätt mycket spel när jag först kom hit i september, men nu har jag blivit lite lat. Borde börja med det igen dock, det är väldigt underhållande. :)

Imorgon blir det vanlig dag igen, med städtanter och paketleveranser. Ska ta mig ut på en prommis på morgonen också. Imorgon blir det 17 grader tydligen, och 18 på fredag. Jag hade typ inte behövt ta med mig vinterkläderna hit... 

Nu blir det till att titta på Robinson! Nörden checkar in! Sen har jag en konstig huvudvärk som jag hoppas försvinner illa kvickt. Jag känner verkligen hur intressanta inlägg jag skriver just nu, men nåväl, hater's gonna hate.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0