Minishopping

Jag kan inte fatta att det är fredag igen. Det känns kanske inte som igår, men nog var det banne mig inte sju dagar sen! Universum försöker lura mig. :P Jag kom från bordet efter middagen för ett tag sen, så nu är jag tjock och lycklig på crêpes. Jag kan inte få nog av dessa rackare.

Tidigare idag var jag på stan och snubblade in i en affär som hette claire's. Jag blev helt kär och kände för att köpa hela butiken. Jag fyndade i alla fall en ny börs och ett halsband. Det var väl tur att jag inte hade så mycket pengar med mig, för då hade jag gått ut med fler saker än så. Innan dess gick jag in i lite andra butiker i letandet efter en börs och hittade en uuursnygg klänning. Jag var tvungen att testa den. Dock så hade jag aldrig tänkt köpa den, dels för att den var lite väl dyr, och sen vet jag inte riktigt till vilket tillfälle man skulle kunna ha på sig den.

Nästan hela förmiddagen låg jag och sov, efter att jag lämnat Violette i skolan såklart. Finns väl aldrig en anledning till att inte sova, och nu kände jag att, när jag ändå inte gör något kan jag sova. Och sen vill jag skynda på min förfriskning lite, för jag funderade på att gymma imorrn. Jag har inte tränat på två veckor, så jag får nästan lite abstinens. :P Annars har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska göra imorrn. Jag har bara tre helger till att julhandla, så jag kanske gör det. Eller bara sitter hemma och tittar på någon mysig serie. Men det ser ut att bli varmt, så man kanske ska ta vara på vädret. Aja, jag ser väl! Kul att jag sitter och konverserar med mig själv. Ha det gött mina medmänniskor!


Börs (som matchar min handväska!) och halsband.


Klänningen!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Fasen vilken snygg klänning! Du kan ju alltid ha den på... fester XD Kalas! Nyår! Midsommar :'D ALLT!



Dom andra grejerna var också väldigt fina :) Jag älskar börsen, den kändes väldigt du ^-^

2011-11-27 @ 22:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0