Lörday

Idag har jag varken gått på stan eller kollat på någon mysig serie, men jag har gymmat! Och det kändes otroligt skönt att vara tillbaka på banan igen. (Efter två veckor... :P) Det var väldigt tomt på folk också vilket gjorde det hela ännu bättre. Jag funderar på att börja gå på gymmet två gånger i veckan istället för en, men då är frågan om det kanske är bäst att köra på månadskort i så fall? Eller om jag ska fortsätta med att köpa 10 gånger. Hur som helst så har jag bara en eller två gånger kvar tror jag, så jag måste bestämma mig snart.

Till middag ikväll har vi ätit baguette américain från "friterian" här i närheten. Det är så sjukt gott! Vem skulle inte säga nej till pommes och burgare i en baguette liksom? Anledningen till detta berodde på att Violette har haft ett litet kalas idag (hon fyller åtta om ca två veckor), så det har bara varit goa grejer...för deras del i alla fall, jag var inte där. Men jag ska strax kila och hämta en bit kaka till efterrätt från tidigare idag. :D Måste bara svälla ner lite, tryckte i mig allt. Förra gången orkade jag bara 2/3 eller så.

Jag väntar fortfarande på tider av Inga inför "den svenska middagen" imorgon, men jag har inte blivit uppdaterad något mer sedan igår. Så jag börjar fundera om det kanske inte blir av? Jag får vänta och se helt enkelt. Jag tror jag ska ta en prommis på förmiddagen i alla fall. Nu ska jag fortsätta kolla på "Roast på Berns". Det är egentligen ganska dåligt... men jag har inget bättre för mig. Efter att jag kommit hem till jul och hämtat Seinfeld, då blir det andra bullar! :D Jag ursäktar också för ett otroligt innehållsfattigt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0