(Enter a title here)

Blä säger jag bara. Orkar inte skriva egentligen, för jag vill inte att den här bloggen ska ha så mycket negativ energi. Det händer ju ändå såklart, men det är jobbigt att gå tillbaka sen och läsa något som var tråkigt, för så kommer känslorna tillbaka igen. Dagen i helhet har varit rätt bra ändå, men baletten ikväll drog bara ner allt. Det kändes som att jag aldrig kom igång, och inte orkade prestera. Sen eftersom det gick sämre så blev jag bara ännu mer otaggad på att göra mitt bästa. Jag har aldrig varit bra på piruetter heller. Jag brukar kunna göra bra dubbla ibland, men ikväll kunde jag knappt göra en. Det sög verkligen. Sen, såklart, eftersom jag var sjuk förra veckan så har de gjort världens kombination som innehöll en rörelse som jag aldrig gjort förut. Härligt att jag ska kunna den bara sådär då. Näe, orkar inte...

I morse kunde jag verkligen inte ta mig upp ur sängen heller. Snoozade i typ 50 minuter vilket är alldeles för länge eftersom jag kom lite efter i schemat och därför fem minuter sent till franskalektionen. Tycker inte om att komma sent, för jag vill ju verkligen gå på lektionerna. Men jag stannade kvar fem minuter övertid också, så det jämnade ut sig.

Vid två så träffade jag Anders. Vi skulle egentligen ut och fika men eftersom Violette typ börjar bli sjuk igen så stannade hon hemma i eftermiddags och vi var tvungna att flytta fikat hem till mig istället. Men det var inga problem med det. Vi gick till ett konditori i närheten (hade ÄNTLIGEN tänkt köpa något från Le Péché Mignon själv, men då var det stängt!! Enda dagen, annars öppet alla dagar.) och köpte hem lite grann. Eller ja, jag blev bjuden. Generös kille det där! Sen satt vi och småpratade sådär som bara svenskar kan. Till skillnad från mig så pratar ju inte den stackarn svenska hela dagarna.

På onsdag fyller britten år, så då är det tydligen någon träff. Jag vet inget om det än för jag är inte officiellt bjuden, men jag lär nog bli det. Sen kan jag också säga att det från och med idag är tre veckor kvar tills jag kommer hem! Jihoo! Och det är 26 dagar kvar till juuuul! :D Meer juul ge mig, meer juul jag vill ha, tusen sjtärnor som tindrar, glitter så långt jag ser... Ja, och så vidare.

Kommentarer
Postat av: Benji

Jobbigt när det går dåligt. Men du återhämtar dig nog och kickar ass på nästa lektion. ;) Räknar du dagarna tills 19:e nu eller? Jag har för mycket pluggcrap för att kunna räkna dagarna. Och ingen snö har vi heller. Folk påstår att dom sett att det snöat men inget sånt räknas förrän det ligger kvar ett litet täcke på marken. Och jag vet inte vad jag ska köpa till folk i julklapp. Så mycket jobbigt alltså! :P

2011-11-29 @ 18:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0