Bläblö

Jag kan inte påstå att jag är hundra, men i det stora hela så har jag mått mycket bättre idag än igår. Och igår natt. Trots att jag var helt slut när jag lade mig så låg jag vaken i över två timmar och kunde inte sova. Sen vet jag knappt när jag var vaken och när jag sov eftersom jag låg och hade ont i magen hela natten. Tur var att jag hade sovmorgon i morse. Men den fick jag inte ha för mig själv, eftersom någon jävel ringde mig på mobilen och väckte mig. När jag inte vet vem det är, och det kostar 1,22 kr per minut att ta emot samtal så känns det inte så värt att svara, trots att idioten ringde tre gånger (om nu numret 0705253469 tillhör någon jag känner så ber jag om ursäkt för mina påhopp, men det var INTE roligt). Efter lunch råkade jag somna och vaknade kvart över fyra och var helt förvirrad. Jag hann dock piggna till och kunde vara på skolan för att hämta Violette halv fem. Sedan var det hem och fika en snabbis och sedan ta bussen till dansen klockan fem. Jag lämande Violette på dansskolan, och sen, tro det eller ej, så åkte jag buss hem igen helt själv. Inte för att det är en stor grej egentligen, känner att jag hurrar för ingenting, men jag tycker att det var bra gjort med tanke på att jag faktiskt lyckades hoppa av på rätt ställe. Och att det inte var samma buss, så den åkte en annan väg! När jag satt på bussen så ringde dock ETT TILL konstigt nummer, men inte från Sverige den här gången. Jag försökte googla på det när jag kom hem men hittade ingenting. Så, kan alla konstiga nummer sluta ringa mig och låta mig vara? Tack på förhand.

Imorgon är det "stora dagen" igen då alla barnen ska på olika aktiviteter. Suck! Men det är rätt kul att köra ändå, om man vet vägen det vill säga. GPS:en är min bästa vän på onsdagar. I alla fall tills jag lär mig vägarna.

Det var fint att veta att Andreas födelsedagspresent ÄNTLIGEN kom fram. Som jag har väntat. Har sökt på La Poste's kollisökning varje dag för att se hur det går, men när det väl lämnade landet så fick jag inte så mycket mer information är att "paketet sorteras nu i destinationslandet" ungefär. Nåja, tur att det kom fram! :D Grattis igen!

Nu ska jag se Halv åtta hos mig igen. FAVORITEN! Jag funderar alltid på vad jag skulle laga om jag var med... Men jag lyckas aldrig komma på något bra. Vad skulle NI laga?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haha jag tycker att det är stort att åka buss själv sådär, jag hade aldrig vågat XD Men fasen vad jobbigt med magont :( Men du blir säkert helt bra snart! ^-^



Och du, på tal om Halv åtta hos mig, har du hört att dom söker folk i Umeå nu? XD Om du hade varit hemma så hade jag anmält dig i smyg 8D

2011-10-04 @ 21:33:37
Postat av: Milla

Är det inte för dem som ringer som det kostar? o: Försökte också dra alla knep för att få fram numret utan att lyckas och det betyder bara en sak..... FÖRSÄLJARE!!!



Man skulle hitta på något som ingen förväntade sig. Om du kollar True Tallent, eller vad det nu heter, så sjöng en av killarna i duellen "En kulen natt" xD Så man skulle servera palt eller något... Oo

2011-10-05 @ 00:14:25
Postat av: Jasmin

NOOO!! Haha, jag missar mitt livs chans. :( Fast jag hade ändå inte velat servera maten hemma, kanske anmäler mig när jag flyttar hemifrån. ;D

När de var i Piteå så serverade två av fyra pitepalt i någon form om jag minns rätt, så det är inget nytt, tyvärr. :)

2011-10-05 @ 08:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0