Bullfest, bullfest hela dan'!

Jag må då säga, det gick ju ganska bra för att vara en första gång! Även om jag har sett vackrare bullar i mina dagar så smakade de i alla fall som en av de bästa. :D Och jag känner mig som ett helgon eller något när familjen ständigt har sagt "Tack, Jasmin!" halva dagen. Det blev 27 stycken bullar, vilket faktiskt är lite av ett mirakel då det alltid brukar bli mindre än vad som står på recept (det stod att det skulle bli 20-25 stycken).

Annars så drog jag ett långt och skönt gympass idag, och stretchade. Aaah! Sen tog jag även en liten proms till snabbköpet eftersom mamman hade glömt köpa ägg (till penslingen ni vet). :P Annars har jag faktiskt inte gjort så mycket idag, det tog rätt lång tid att baka. Jag kan dock säga att jag efter middagen kollade på "Fort Boyard" på tv, alltså "Fångarna på fortet" fast franska versionen. Det var inte lika bra som svenska... Och sen är det inte lika roligt när man inte vet vilka personerna är.

Imorgon ska vi på bio! Men det är ju en fransk film, såklart. Om artister som Akon och Agnes måste dubba halva sina låtar till franska för att bli spelade på radio så tvivlar jag på att en amerikansk film skulle gå på bio. Så jag får hoppas att själva filmen inte har så viktig dialog, eller kanske att det är textat...vilket jag tvivlar på. Nåväl, nu ska jag till sängs! Godnatt!


Mina ej så vackra (personliga) men ack så goda bullar!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Bah jag skulle freaka om allt var dubbat! Och bra jobbat med bullarna :D

2011-10-09 @ 11:41:27
URL: http://puffmamaa.blogg.se/
Postat av: Milla

Coola dom vart! :O Jag förväntade mig typ fyrkantiga bullar när du sa att de inte blev runda... Oo Dock så ser dem mycket goda ut, bra jobbat som Andrea sa! ^^

2011-10-09 @ 12:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0