En betydligt lugnare dag

Då jag vaknade i morse för att se om Louise och Valentin kom iväg i tid till bussen så kom Violette ner och sade att hon hade jätteont i halsen och nacken. Lite nervös för att jag inte riktigt visste vad jag skulle göra så åt vi frukost i lugn och ro och spelade sen lite spel och tog det allmänt lugnt. När det började närma sig dags att åka i väg på ridning så var tillståndet bättre, men inte riktigt bra. Detsamma gällde när det var dags för dans, så den enda jag behövt skjutsa idag är Louise, fram och tillbaka till ridningen. Och eftersom det var så lugnt så kom jag den här gången ihåg att fara och kolla på den där danslektionen som jag funderat på att anmäla mig till. Alla var rätt medelmåttiga, och verkligen inte "hiphopiga", men det hade ändå varit kul att få röra lite på sig. Jag kan dock inte anmäla mig utan att höra efter med familjen först, för som jag nämnt tidigare så krockar Louises ridlektion lite med danslektionen. Men det går nog att lösa. Annars så är det inte en så stor uppoffring.

Idag när jag och Violette tog det lugnt så gjorde vi något jag inte gjort på 10 år... Vi lekte nämligen med Play-Doh! :D Det roligaste var nästan att hon satt och asgarvade högt av fascination de första tio minuterna vi lekte. Det jobbiga är väl att det kom småbitar överallt, som smetades ut på golvet och fastnade under fötterna och allt. Så det var ett helvete att städa upp sen. Men jag tog några fina färgsprakande bilder, och passade på att knåda ihop en liten hälsning. :)








Kommentarer
Postat av: Andrea

Åhh, play-doh! Fan vad roligt att få ta fram sin barnsliga sida och bara leka och ha kul precis som förr i tiden. Gotta love children. Deras sällskap ger oss anledning att barnsla till det igen, haha! :D

2011-10-05 @ 22:53:39
URL: http://puffmamaa.blogg.se/
Postat av: Kajsa

NÄMEN! Hahah jag trodde först att det var det där spelet när man har lergubbar och så går dom genom typ en hinderbana och blir mosade och shit XD



Men SÅ HIMLA KUL! Jag vill också ;_; Köpte lite lera häromveckan (XD) som jag pysslat med, men det där såg ju mycket roligare ut!

2011-10-07 @ 13:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0