Farväl Sverige, vi ses snart igen!

Så var allt packat inför återresan imorgon. Eller ja, "hemresan", som det står på min flygbiljett. Det må vara där jag bor, men hem, det är det inte. Jag har inte vägt mina väskor, men jag borde klara mig om jag gjort det hittills.

Min matlista som jag skrev innan jag kom hit slutade såhär:
  • Pizza
  • Lakrits
  • Saltgurka
  • Chips
  • Kladdkaka
  • Marabou mjölkchoklad
  • Plopp-glass
  • Nudlar
  • Sushi
  • Exakt, jag åt allt! Och lite till. Det ger jag mig en klapp på axeln för. 

    Nu hoppas jag att morgondagens resande går lugnt till. Jag ska åka Umeå -> Stockholm -> Köpenhamn -> Paris + två tåg innan jag är framme, vilket blir 21.16 imorgon kväll. Men tolv timmars resande borde jag klara. Det kunde ha varit värre. Jag hatar att resa dock. Hela grejen går ut på att antingen bara vänta och önska att man var framme snart, eller springa runt och stressa och svettas. Usch. Det var slappt när man var liten, för då kunde man bara haka på sina föräldrar som skötte allt. Och flygresorna var antingen bara att sova hela vägen, eller spela spel och underhålla sig på något annat simpelt sätt.

    Nåväl, nu blir det till att "catch some Z's", som jag hörde någon säga häromdagen.

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0