Gym + MMPR = kärlek

Vem är det som har gymmat idag? Jo, JAG! :D Det kändes riktigt skönt, och det bästa av allt var att jag fick jättemycket hjälp av en av tränarna som jobbar där. Det var även en annan kille som hette Arnold (haha!) som sade att han gärna kunde hjälpa mig om jag undrade något. Och sen var alla jättetrevliga och hejade på mig. Tränaren visade massa maskiner jag kunde använda och hur många repetitioner eller hur länge jag skulle träna på varje också. Sen fick jag även ett litet program. Det här kommer att bli skitbra. Jag köpte ett kort för 10 gånger, och jag tror inte att dagens gång räknades som en. Så nu har jag tio härliga gympass framför mig. :D Jag får se om jag kanske vågar ge mig på ett av de schemalagda passen någon dag. Kanske lite pilates eller bodypump, man vet aldrig.

Resten av dagen har jag suttit och kollat på Power Rangers. Vad är det om inte AWESOME? Jag satt och hade gåshud på armarna typ hela första avsnittet för att det var så nostalgiskt. Dock så är kvaliteten urdålig, men sånt får man leva med. 

Nu ska jag nog vara en nörd och titta på lite Robinson. Eller kanske spela lite Betapet. Nörda vilket som! Tjing!


Mitt fina gymklubbkort!

Kommentarer
Postat av: Milla

Synd dock att inte Robinson gick. (a) Minns nu att sista gången jag såg det var typ 2006 eller nått, bara för att dem hade final i Kittelfjäll. Dock så träffade vi finallisterna på Hotellet dagen efter, lol. Har för mig att det var med Robinson-Robban Oo

2011-10-02 @ 00:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0