Hej hej, här bor jag!

Tänker inte bli så långrandig idag utan lägger ut en film på en rundtur runt huset istället! :) Nu känner jag mig som en riktigt seriös bloggfjortis... Men som jag säger i videon hade jag inte riktigt planerat hur jag skulle göra, så hade jag orkat göra om den hade jag nog gjort det, kanske lite MTV Cribs-style, fast utan alla bilar och...alla andra fancy grejer. Videon blev lite kapad av någon konstig anledning när jag laddade upp den och kvaliteten blev sämre. Så nu suger den verkligen. Men här har ni den i alla fall!

Ha det gött så länge!


Kommentarer
Postat av: Bismillah <3

fin blogg:)

2011-10-12 @ 15:00:27
URL: http://koranengudsord.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Varför står det att videoklippet är privat? :(

2011-10-12 @ 21:07:18
Postat av: Jasmin

Går det inte att se det menar du? :O

2011-10-12 @ 21:09:03
Postat av: Kajsa

JOOO NUUUUU! Ska se nu! :DD

2011-10-12 @ 21:57:31
Postat av: Kajsa

Hahahha jag älskar att du säger "Dom som inte vill se kan ju skita i det" i slutet, istället för i början XD



Dom verkar ju FETT rika!! Allt är ju superlyxigt!Alla har ju typ egna toaletter? :OO Och alla möbler och allt var ju skitsnygga! Måste säga att jag blir lite avundsjuk.. Haha jag satt hela tiden och tänkte på Sims av någon anledning! Men du, vad jobbar föräldrarna med egentligen? Som har råd med sånt där? :o



Btw, har du kollat på den andra bilden som du fick av mig och Andrea? XD

2011-10-12 @ 22:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0