Kanske inte riktigt som jag tänk mig men nästan

Ja, nästan så. Jag lyckades planera in alla mina uppgifter väl idag. När jag vaknade i morse så hade jag dock fått en extra uppgift utskriven på en liten lapp bredvid min tallrik tillsammans med en karta. Efter att jag hämtat Louise så skulle vi köra och hämta upp pappan på hans jobb, eftersom han skulle hinna vara hemma en viss tid för ett ärende. Så vi ställde in GPS:en (vilket vi egentligen hade klarat oss utan på grund av en väldigt bra vägbeskrivning och väldigt bra skyltning) och körde. Det gick väldigt bra. 

Annars har de vanliga bilfärdena gått bra. Utom att jag aldrig lyckas hitta riktigt rätt till dansskolan. Jag envisas alltid med att köra utan GPS, och tänker att "NU, kan jag vägen!", men jag misslyckas alltid och måste panika mig till någon parkeringsplats. Men nu säger jag det faktiskt på riktigt, NU KAN JAG VÄGEN! Men jag lär väl ha glömt den till nästa gång...

Sedan när jag gick till sömmerskan vid halv tolv-tiden så sade hon "kom tillbaka i eftermiddag!". Jag blev så himla arg, ska jag behöva gå dit TRE gånger, när de skulle vara klara igår?! Nåväl, jag gick tillbaka igen vid tre, och då var de banne mig klara. Men jag fick inte allt, för resten skulle vara klart på lördag... Argh. Nåja, då är de inte mitt ansvar längre.

Imorgon blir det till att packa pappas kappsäck...som jag inte kan säga sju gånger. Måste fundera lite på vad jag behöver ha med hem, och vad som bara blir extralast att släpa fram och tillbaka.

Nu måste jag i alla fall sova. Imorgon kommer jag vara overkligt trött, men det är bra, för då kommer jag kunna lägga mig tidigt sen. Tjing tjong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0