Mal placé

Som jag sagt tidigare så skulle mammans arbetskompisar komma hit idag. Vi blev ett par stycken, och det var indelat så att barnen skulle få äta för sig först, och de vuxna sen. Jag fick välja vilka jag skulle äta med, men då jag anser mig själv vara lämplig nog att passa in hos de vuxna så åt jag med dem. Det kanske inte var det smartaste valet nu i efterhand... Eftersom jag har ordförrådet som en fyraåring så fick jag sitta där från start till slut och inte förstå nånting. Jag hade nog passat bättre in hos barnen. Men maten var väldigt god i alla fall, även om jag åt mig övermätt.

Jag har varit fruktansvärt trött hela kvällen, så jag skriver inte så mycket idag. Kan i alla fall berätta att jag haft en skön dag med fint väder. Köpte godis också, men det har jag inte smakat än. Ska se till att göra det imorrn.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jasmin, vilken dag kommer du hem till Sverige och vilken dag åker du igen? Jag vill ha exakta datum och tider haha! Vill kunna planera in när vi ska ut och sådär...!

2011-10-16 @ 13:29:03
URL: http://puffmamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0