Virus

Idag har jag mått sjukt dåligt hela dagen... När jag vaknade i morse var jag oändligt trött, och kände att det knorrade lite i magen. Efter frukosten så fick jag ont i magen, men det var hanterbart. Efter franskalektionen på morgonen, som gick utmärkt, kände jag inte av något på grund av att jag var så glad. Men det höll i ungefär fem minuter, och sen var det tillbaka till magknip igen. Nästan hela eftermiddagen spenderade jag på toaletten. Och efter att jag hämtade Violette från skolan så låg jag halvt sovande i sängen och bara väntade på att det skulle gå över. Kvart över sex skulle jag och Louise få skjuts av pappan, jag till baletten och Louise till gymnastiken. Jag kände till en början att jag aldrig skulle klara det, men peppade mig själv och ångrade mig i sista minuten. Och det är jag glad att jag gjorde, för det gick smärtfritt.

Jag skulle gissa på att det är något virus som spökar, eftersom jag har haft lite ont i halsen till och från de senaste veckorna, och att jag för några dagar sen kände av lite småfeber, som jag till en början mest trodde berodde på att jag sovit lite. Såhär i efterhand kändes det inte så himla bra att jag drog världens gympass i lördags som jag fortfarande har ont från.

Nu har jag i alla fall tagit en dusch och ska kolla på dagens Halv åtta hos mig innan jag sover och hoppas på att middagen stannar kvar. För tro mig, att somna kommer inte ta lång tid när all näring jag försökt få i mig bara runnit rakt igenom.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Krya på dig!

2011-10-03 @ 22:53:25
URL: http://puffmamaa.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Usch, du får inte gå och bli sjuk sådär :c Ja det är säkert nåt virus..



Säger som Andrea, krya på dig!

2011-10-04 @ 01:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0