En ledig söndag

Som jag trodde så skulle jag inte förstå så mycket av filmen vi såg på bio idag. Helheten i de flesta situationer förstod jag ju såklart, men det var inte alltid lätt att hänga med. Jag tycker dock att filmen var väldigt bra ändå, och det var väldigt fin ton på det hela. Jag hade gärna sett den igen med engelsk text. Filmen hette "La Guerre des Boutons", och är en ny filmatisering av en äldre film med samma namn. Vi köpte popcorn till filmen också som jag inte ens åt upp hälften av. Kände mig inte speciellt sugen och dessutom smakade de väldigt konstigt, även om jag tog saltade popcorn istället för sockrade som är deras standard.

Efter filmen så satte jag mig ner och ritade och hade på lite skön musik i bakgrunden. Det känns skönt att kunna vara kreativ en stund, och bara sitta och vara inne i en teckning i flera timmar. Jag blev dock inte supernöjd med resultatet, men det spelar ingen roll egentligen. Sen blev det rester till middag, vilket är ganska vanligt. Och nu sitter jag här och funderar på vad jag ska hitta på. Jag tänkte lägga upp ett schema snart så att ni intresserade vet vad jag gör på dagarna. Imorgon är det i alla fall samma som alltid; franskalektion och balett.

Tjing!

En bild ur "La Guerre des Boutons"

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bästaste bästa jasmin, kan inte jag få din mailadress? :)

2011-10-10 @ 17:16:56
URL: http://liteanteckningar.wordpress.com
Postat av: Jasmin

Javisst kan du det, finaste Sandra! :)

[email protected]

2011-10-10 @ 17:19:07
Postat av: p to daa uffmamaa (yoyo.... yä)

Hahaha socker på popcorn! Vilka amatörer :D

2011-10-10 @ 18:16:23
URL: http://puffmamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0