Bara en liten uppdatering

Jag känner att jag inte kan bryta min streak efter att ha uppdaterat varje dag, så jag ursäktar för att jag kanske pratar om helt ointressanta saker. Men jag skriver inte bara för att ni ska kunna läsa vad jag gör, utan jag skriver även för min egen skull, så att jag ska minnas vad jag gjorde varje dag. Tiden går fort, och hade jag inte skrivit så hade jag knappt kommit ihåg hälften.

Idag hände något väldigt konstigt. Som sagt så är det dockfestival nu, och vi gick tidigare idag in på någon föreställning. Det verkade väldigt roligt först, det var som en flyttbar cirkusmanege. Sen, eftersom vi var en av de första att komma dit, så fick vi lite speciella platser. Det fanns sittplatser för barnen, vanliga sittplatser, ståplatser och...LIGGPLATSER! Jag kan nästan inte ens beskriva det för att det var så abstrakt! Man skulle klättra upp för två stegar, och sedan in i en liten trång gång där man skulle krypa fram till sin plats. Detta var överst av allt, så man låg som och såg ner på scenen. Inte nog med att det var lite läskigt, så var det väldigt skumt, och VÄLDIGT obekvämt. Tänk er att ni ligger på mage och stödjer huvudet på arbågarna, och att benen antingen ligger sträckta rakt bakom er eller upp vinklde 90 grader i luften. Och sen ligger ni så i TVÅ OCH EN HALV TIMME. Stackars, stackars min kropp. Jag börjar bli gammal. Och inte nog med det så trampade jag i hundbajs sen på vägen hem. Kul.

Annars har det varit en lugn dag, en ledig dag. Imorrn ska jag upp sju, och då börjar arbetsveckan igen. Hej och håå!
Ikväll skypar jag med mina fina brudar. Dock så går det inte så bra. Internet är inte alltid som man vill att det ska vara...

Kommentarer
Postat av: Andrea

Det är bra att du uppdaterar, jag älskare! :D

2011-09-19 @ 20:11:35
URL: http://puffmamaa.blogg.se/
Postat av: Andrea

Jag älskar dig, finaste finaste jasmin.

2011-09-19 @ 23:53:44
URL: http://puffmamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0