Kort bara

Jag måste röra på mig mer. Jag börjar allvarligt få en dubbelhaka. Och mina muskler är borta. Det känns skitdrygt att bara sitta inne hela dagarna. Samtidigt som jag inte orkar göra något. Jag måste nog rita ut en tvåtimmarspromenadrutt som jag kan gå varje lördag och söndag eller nåt. Att gymma verkar vara himla dyrt här, vilket egentligen var min plan på vad jag kunde göra på dagarna. Och sen finns det dåligt med passande danslektioner. Jag ska testa en till på måndag och se vilken som var bäst av de två. Så anmäler jag mig sen. Annars får jag göra det bästa av situationen, lyfta lite barn och sånt.

Imorrn ska pappan, mamman och Valentin på begravning i Alsace. De kommer vara borta hela dagen, så det innebär för mig att jag ska ta hand om Louise och Violette och vi ska laga tacos till middag!

Nu kommer det här låta väldigt motsägelsefullt efter det jag precis sade tidigare i inlägget, men jag unnade mig glass från Häagen-Dazs idag. Jag lägger upp en bild för att demonstrera hur god den var. Och med det säger jag godnatt!


Häagen-Dazs - Macadamia Nut Brittle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0