À la prochaine!

Det är dagar som dessa som gör att jag älskar mitt jobb! Då jag känner att jag verkligen gjort nytta, alla barnen har varit glada och snälla, jag har kunnat vara lite kreativ, och sen haft en trevlig utekväll med gänget. Perfekt!

Idag var det mycket körande, då jag även skulle skjutsa Valentin och hans kompis till fotbollsträningen som deras tränare annars brukar göra. Jag hade aldrig kört vägen förut, men såg till att noga granska kartan innan vi gav oss iväg. Och det gick jättebra! Klapp på axeln. Sen så bakade jag med Violettes assistans en sockerkaka på eftermiddagen som blev delicious.

Vid halv sju traskade jag iväg för att möta upp de andra på restaurang Alizee. Där smaskade vi god middag plus efterrätt. Yummyyy! Sen så gled vi vidare till Le Briand, standardpuben. Eftersom det var Andreas sista kväll så sade vi adjö till henne. Hon gav oss även avskedspresenter som värmde gott i hjärtat. Men eftersom hon är tillsammans med fransmannen som brukar hänga med oss så kommer hon tillbaka i maj igen, så det dröjer inte så länge innan vi ses, vilket känns skönt. À la prochaine! Här kommer lite bilder! Nu ska jag nog krypa till kojs. :)


Mumsigt... Jag tog ravioli med lax förresten. Och tiramisu till efterrätt.
Lite flashig belysning inne på puben.
Det bjöds på skumpa i Andreas ära.

Presenten jag fick; hemmagjorda kakor och ett foto med en liten personlig text bakom. Superfint! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0