En snabbis

Hejhej! Vi sitter och väntar på middagsgäster för tillfället, bland annat pappans chef. Är lite stressad för de kan komma när som helst. Nu gäller det att skärpa till sig, haha! Jag ångrar att jag åt så mycket till mellis idag, för vi ska äta väldigt god mat, plus apéritif, plus chokladfondue med frukt till efterrätt. Sen så kanske jag och barnen ska kolla på film ikväll. Har dock ingen aning om vilken film det blir eftersom jag hade planerat att hyra en igår, men då hade jag lyckats hinna glömma bort det, och jag kunde inte hyra en idag eftersom jag inte kommer att kunna lämna tillbaka den imorgon.

Nu har jag i alla fall packat så gott som allt! Åtminstone det viktigaste. Är inte riktigt mentalt förberedd för att resa än dock, men det brukar komma eftersom. Ställer X antal olika larm imorgon. Jag ska dock få skjuts till tågstationen, så jag är inte superorolig över att försova mig.

Idag har inget produktivt blivit gjort för övrigt. Glömde även förhöra Violette på hennes läxor... Nu känner jag mig som en dålig au pair igen. Men hon har typ 10 dagar till på sig, så hon lär klara det. Nu ska jag kila iväg igen! VI SES IMORGON SVERIGE!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0