Fint med flyt

Vilken fantastisk dag detta har varit! Så mycket kontraster jämfört med igår. Känns lite som att jag lever i en berg-och-dalbana ibland, haha. Hela dagen har bara flytit på hur bra som helst, och jag har varit på toppenhumör. Passade på att ta en tupplur på eftermiddagen också eftersom jag sov aalldeles för lite igårnatt, och det gjorde verkligen susen det med.

Nu börjar vi nästan närma oss slutet på vår koreografi på dansen. När jag tänker efter är den ganska stilla, men den kräver otrolig styrka. Många jobbiga poser som man måste förlänga till sitt yttersta. Och dessutom, ska vi göra hela dansen i tåskor nästa gång. Heej, kom å' hjälp me'. Men det blir toppen det här! Himla spänd på föreställningen. Men lite panik har jag också... insåg att det bara är sex lektioner kvar. Nu skuttar jag vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0