Fri

Hej alla!
Idag har jag inte haft feber på hela dagen!! Det är första gången på nio dagar. Fyfasen, vad jag känner mig fri säger jag bara. Det firade jag med att äta lite choklad till mellis. Annars har jag varit så stilla man kan vara resten av dagen.

Funderar på att hoppa över franskalektionen imorgon, dels för att hostan fortfarande är kvar, dels för att jag kan smitta andra, och också för att bara promenaden dit nästan är som att bestiga Mount Everest (okey, liten överdrift, men det är jobbigt!). Jag får se hur det är imorgon helt enkelt. Är man sjuk så ska man inte gå.

Imorgon börjar även sista veckan innan ungarnas "påsklov". Jag hoppas att jag är tillräckligt pigg och kry för att kunna hitta på något kul med dem, annars lär de ha en väldigt tråkig början på lovet... Jag ska sitta och brainstorma lite aktiviteter sen tror jag. Helst sånt som inte kräver världens kraftansträngning, om det nu skulle vara så att jag inte orkar så mycket. Det var allt för mig! Piis ån öört. (Peace on earth för er som inte förstod.)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

HAHAHAHHAHHAH när jag läste "mellis" så tänkte jag direkt på Anagina! "Och så har vi mellis!" XDD Du vet, Du är vad du äter. Vet inte varför, men jag typ dog åt det!



Och nä, stanna hemma och gör ingenting nu förrän du är helt bra :3 Nu skaru bli totalt frisk oki?!



Hahah! Peace on earth XD

2012-04-15 @ 22:36:33
Postat av: Linnéa

sv:



Haha ja det är hon, det var faktiskt mamma som sa att jag ju hänger med kändisar, jag ba vem dåå?? Men ja, hon har varit med där. Sjukt trevlig tjej :) har du varit sjuk länge?? Krya på dig!

2012-04-15 @ 23:19:04
URL: http://litenpil.blogg.se/
Postat av: Andrea

HAHAHA! Jag hade tänkt skriva nåt bra tills jag läste "piis ån örrt"..... HAHAHAHAHA. Jag hade nästan glömt det.... åh :')

2012-04-17 @ 00:53:13
URL: http://puffmamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0