Ganska nöjd

Jag tänkte inte bli så långrandig idag. Tänkte bara berätta att jag tog sovmorgon istället för att gå på franskalektionen. Det behövdes, och det hade ändå inte gått att sitta och få hostattacker mitt i lektionen. Så jag slog en pling dit, och sen var det fixat.

Jag gick på dansen, men jag dansade inte. Det är bara sex lektioner kvar innan det är föreställningsdags. Jag hade ganska rejält med panik, sen så fick vi reda på att det bara var 40 sekunder av låten kvar, och sen var vi klara! Det lät lite otroligt, men medan jag satt och tittade satt jag även och sneglade på stereon och såg tiden bara flyga iväg. Dansen är nästan fem minuter! Det gjorde mig ganska nöjd. Sen lade vi på några slags chiffongmantlar till kostymen. Det gjorde mig mindre nöjd. Lila tajta kroppsdräkter och en limegrön fladdrande tygbit... Aja, det är bara att "make it work", som Tim Gunn skulle ha sagt. Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0