Här vankas träningsvärk!

Idag körde jag bara rumpa och lår på gymmet. Det tog som bara den kan jag säga, det var till och med tungt att gå hem. Men det kändes riktigt skönt efteråt. Och det känns fortfarande. Sen på gymmet så var det även en sliskig spanjor som stötte på mig. Eftersom jag i stort sett ignorerade honom så kände hans kompis att han var tvungen att rädda upp situationen och försöka fixa ihop en träff åt oss. Jag börjar bli otroligt less nu, funderar nästan på att byta gym. Kan inte gå dit en enda gång utan att någon jävel ska komma och störa.

Nåväl, nu ska jag fortsätta hänga med min dator. Imorgon blir det avskedsmiddag för ännu en gängmedlem. Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Andrea

HAHA jag har lösningen! Ta på dig en sån där "I <3 my boyfriend"-tisha. Då fan borde du väl få träna ifred.

2012-04-06 @ 00:41:50
URL: http://puffmamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0