Pepp!

Sitter här och är såsåså PEPPAD! Har haft många fina peppsamtal idag, tackar för det! Dessutom sitter jag och är överlycklig över dagens mellis! Passade på att köpa hallon på affären och äter det med yoghurt. Sen har jag varit så duktig och sparsam med mitt naturgodis att jag lagt i lite av det också. Tänkte spara resten till resan dock, så får snåla liite till.


Ikväll så fyller Angie år! Så jag ska ut och träffa henne och lite annat folk. Det är sista gången jag träffar henne, för hon åker nämligen hem till USA på lördag. Känns väldigt tråkigt, hon är verkligen en otroligt snäll människa... Men det ska bli kul ikväll i alla fall! Köpte en sån där sleazy presentchokladask med massa blandchoklader. Det får duga, jag skulle bli glad i alla fall?

För att uppdatera om sjukläget förresten så har jag fått en förlängning av receptet, och ska ta nya blodprover på lördag. Men det går framåt nu! Kommer hosta i cirka två veckor till enligt läkaren, men jag känner mig nästan normal annars! Ha det gött alla!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

sv



Haha alltså barn och respekt går bara inte ihåg. Men jag var nog lika jävlig om inte värre när jag var liten så jag ska nog bara försöka härda och gräva fram lite extra tålamod med de här barnen. Linnéa är 5 och Mathéo är 7 så lite yngre är de!



Åååh tack vad roligt att höra! Det var så sjukt roligt att göra den, nog för att man slet arslet av sig, men det var det värt när man får höra såhär bra saker :D

2012-04-19 @ 18:23:04
URL: http://litenpil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0