Quelle surprise!!

Det var vad jag utbrast i idag, "quelle surprise!". Jag hade tänkt lägga upp ett inlägg tidigare idag och skriva att vi väntade några gäster, och det hade varit väldigt kul, för det visade sig senare att det var EN ÖVERRASKNINGSFEST FÖR MIG!! Jag hade ingen aning om vilka som skulle komma, och jag anade verkligen ingenting heller. Och HELT PLÖTSLIGT stiger hela gänget in genom dörren. Hahaha, jag fattade ingenting! Känner mig så himla lycklig nu... Sällan hänt att någon har gjort något så fint för mig. Mamman och pappan hade tagit Ingas nummer i smyg, och sedan minst en månad tillbaka så har de planerat och alla har vetat att de ska komma hit och överraska mig. HERREGUD! Så himla himla fint... Nu är jag väldigt trött dock, så ska bums i säng. Lägger upp bilder imorgon. Men kan lägga upp de bilder jag hade tänkt lägga upp innan. Jag kan typ inte beskriva hur lycklig jag är just nu! Är hög på något rus tror jag. Så himla fint!! Haha, skrattar fortfarande åt att jag inte fattade att det var fina gänget som var de riktiga gästerna, jag var hur nära som helst på att säga "Jag vet inte om ni kan komma in, för vi ska ha gäster ikväll!". Kopplade verkligen inte. Åh, så fina människor det finns i mitt liv. ♥ Fintfintfintfint!

Såhär såg jag ut ikväll. GODNATT ALLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0