"Smärta är svaghet som lämnar kroppen"

Åh, vad det gör ont i min kropp! Har en helt sjuk träningsvärk i mina ben sen i tisdags. Dagen efter är det träningsvärk, men två dagar efter, då är det verkligen bara smärta. Och sitter man stilla för länge så blir man stel. Men det är det värt! "Smärta är svaghet som lämnar kroppen" som man brukar säga, och nog borde jag bli starkare efter det här! Trots detta så drog jag mig både ut på promenad och sen en liten gymrunda för rygg och armar idag. Den satt också fint, och jag gymmade, tro det eller ej... OSTÖRT idag! Har dock suttit och frusit hela kvällen typ, är lite orolig. Jag är ju inte ens helt frisk från sist, så jag kan väl inte bli sjuk igen? Eller? Det hade varit oändligt drygt, för det är en stor tillställning för Louise i helgen som kan liknas med konfirmation. Massor med folk kommer, och jag kommer behöva låna ut mitt rum. Blä alltså, om det blir värre nu igen. Vi håller tummarna. Jag kanske gick ut för hårt för tidigt ändå.

För min del tänkte jag i alla fall lyxa till det med en film och te och lite kakor ikväll. Hoppas ni alla har en fin skärtorsdag! Och en ledig dag imorgon för er som är det, för här är det ingen röd dag inte! ;) Fred ut.

Kommentarer
Postat av: Andrea

haha aww vad surt om du blir sjuk igen, speciellt om det är tack vare träning - jag menar, hur ironiskt skulle inte det vara? Man tränar ju för hälsan haha. SO GIVE US A BREAK, sjukligheter. För på tal om sjukdom så är jag också döende igen nu. Feber och en störd förkylning som gör att jag inte ens kan svälja vanlig mat typ. Knappt luft heller för den delen haha :( SÅÅ efter en sjukanmälning så ser det ut som att även jag får vara ledig till påsk, och inte bara kajsurr.

2012-04-06 @ 00:39:36
URL: http://puffmamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0