Jag lever!

Jag har fått tillbaka livslusten! Jajamääänsan! För idag har jag endast haft en riktig dip, annars har jag känt mig ganska pigg! Sov hyfsat igår natt också, tog ett bra tag att somna, men vaknade bara tre gånger. Ganska nöjd! Har dock behövt fortsätta knapra paracetamol och hållt tummarna för att levern står ut ett tag till. Och hungern är inte riktigt där den brukade vara än. Men nu, nuuu är jag på väg.

Ikväll så skulle mamman och Violette iväg till någon läkare till sent, och pappan är iväg på tjänsteresa, så jag skulle göra middag åt mig, Louise och Valentin. Fick i uppdrag att värma upp konserverade morötter och ärtor som skulle ätas med skinka, men det kände jag inte riktigt själv för att äta, så jag satte igång med en broccolisoppa! Dock så kom mamman och Violette hem igen ganska precis innan maten var klar, så då fick jag smaksällskap av mamman. Och tydligen så blev den väldigt populär. :) Jag själv tycker också den blev jääättegod, men väldigt salt. Brukar älska salt vanligtvis, så vet inte riktigt vad som gick snett hos mig. Men det är inte så mycket som står rätt till just nu, så jag ska göra den igen en annan gång då jag känner mig lite mer normal.
Älskar att äta självaste broccolistjälken...

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Iiihi vad taggat att du äntligen blir bättre! ^-^ ♥

Och fasen vad sugen jag blev på broccolisoppa nu! XD Även fast jag precis är tillbaka från lunchen :C



Jag älskar att du har länkat till den också, nu har jag något kul att prova laga!

2012-04-13 @ 13:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0