Kvällen igår

Tänkte börja med att säga att gårdagen var trevlig, dock aningen oplanerad och grupperad, men på det hela så var det värt. Det började med att stället vi först skulle samlas på var stängt, så då fick vi alla förflytta oss runt genom stan till massa olika ställen för att kolla om något var öppet och hade plats. Vi gick runt i nästan en timme, och mitt i allt började det regna såklart. Jag var dock duktig som hade planerat och tagit med mig paraply, vilket ingen annan hade gjort. Det var lite jobbigt för mig ibland att traska runt när folk ökade takten. Kan fortfarande inte röra mig snabbare är gångtakt utan att bli andfådd, det börjar svida i lungorna och jag sen får en hostattack. Det lät väl som att jag skulle dö, men det var okey när vi väl hittade ett ställe att hänga på. Där var det dock väldigt fullt, och vi hade bara ett bord att samsas om, vilket ledde till att de som satt blev en liten grupp, de som stod blev en, och sen kom Angies alla amerikanska basketkompisar som var 2+ meter långa och hittade ett annat bord på andra sidan rummet. Men vi lyckades ändå variera de som satt och stod, så det var en fin kväll ändå. Och sen träffade jag även två nya engelskaassistenter från Spanien som var med under kvällen och ska ta över efter de andra. Alla har nästan farit nu, så det var på tiden. :) Ska bli trevligt att bekanta mig med dem. Dock så glömde jag ta deras nummer, så får bli nästa gång.

För övrigt har jag sett årets första åska ikväll. Det blinkade i köket medan vi satt och åt middag. Jag gillar inte åska, så jag brast ut i ett " ÅNEEEJ", men det gick över på en halvtimme.

Imorgon tror jag att det är laserdome på g. Familjen har pratat om det, så det kan bli kul. :D Får dock köra på en lite lugnare smygtaktik jämfört med annars, så att jag orkar hela matchen. Sen tänkte jag även mysa med att baka lite bröd på morgonen till frukost. Jag har blivit så himla glad av småsaker de senaste dagarna. Vet inte vad det är, men det känns skönt i alla fall! Nu ska jag kila vidare! Tog nästan inga bilder igår, så lägger bara upp två.



Kommentarer
Postat av: Janne

Kul att festen blev lyckad ändå, trots trängsel och sjukdom! Vem är Angie, är det den ljusa med scarf? En annan kommentar till härom dagen, hur lyckades du lägga upp en rörlig bild där du öppnar händerna med olika ansiktsuttryck? Du är duktig på data...

Här snöar nu igen, har snöar i stort sett varje dag i april, fasansfullt...

2012-04-21 @ 20:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0