Det bästa av två världar

Idag har jag tagit det bästa av två olika världar och slagit ihop dem. Jag älskar de båda; träna och pyssla med mina naglar. Jag älskar petjbb! Det är i stort sett det enda jag har gjort idag. Jag satt och kollade igenom Seinfeld medan jag höll på med naglarna också. Det är så himla skönt att titta på! Lättsam humor. Jag har även känt mig lite som en zombie, har varit otroligt trött idag. Men imorgon blir det nya tag! För då är det en timmes sovmorgon. :D

Jag pratade med barnen idag om att ha pyjamasparty på fredag. De tyckte alla att det var en jättebra idé, så vi ska köpa massa godis och popcorn och mysa ner oss med filmer då. Dock är det ju pannkakor på fredag, och den middagen brukar vara klar halv tio typ. :P Så man får se hur mycket man orkar pressa.

Såhär blev det!

Kommentarer
Postat av: Andrea

ÅH jasmin, båda sitter vid datorn samtidigt!!!!! yeah :D Förresten håll ut min älskade - jag ska köpa en bärbar nu den 25e när jag får lön. Då kan vi skypa med både mick och cam! HIHIHIHI. Vi kan ha dejter oftare, på msn också. För problemet nu är typ att jag aldrig orkar starta min klumpdator när jag kommer hem och är trött, för jag orkar inte vänta 10 min på att den ska starta och sen sitta i stolen när jag helst vill crasha på sängen haha.



SÅ NUUUUUUUUUUUUU kommer vi kunna prata mer! <33

2012-01-11 @ 22:24:46
URL: http://puffmamaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

OJ.... vilka fina naglar min älskade goshi! jag läste dina råd om kost, du har helträtt,att du är så.. stark och en tjej som har själv disiplin och samtidigt är en så himla lätt med sköna åsikter om livet, du har så... många fina sidor att det går INTE att beskriva här men kort sagt att alla dom som känner dig dina bästisar, vänner, kusiner familjen ,är så.... otroligt stålta över dig, far far ,far mor, farbror, pappa känner en djup känsla av stolthet och vi är så... tacksamma att du finns och att du sänker oss en otrolig glädje och kärlek,DU är min DOTTER och du har en djupt innre kärlek och skönhet som i kombination med din uttreskönhet gör dig till en perfekt person och därför du kommer att vara älskad av oss alla för evig,du är en otrolig ung dam,du har äv. stulit Kents hjärta,han hälsar dig gott,

från mamma med en stor kärlek från hela mitt hjärta ,You are my sun in my life!

2012-01-13 @ 05:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0