Det blev lite fel...

Ja, crêpes idag igen. Jag har längtat efter dessa små rackare hela dagen. Det blev lite fel den här gången dock. Eftersom varken mamman eller pappan åt några crêpes ikväll, och alla tre barnen inte ville ha fler av den salta varianten så fick jag ta hela lasset. Inte mig emot. :)

Nu ska jag kila iväg och Skypa med min kjæreste Andrea! Imorgon blev jag inbjuden till att hänga med gänget och äta middag med dem, men här hemma så kommer några vänner till familjen över och vi ska äta raclette till middag med "spekefatet" vi fick av min allra finaste mor! Jag vill hemskt gärna äta det, så jag tror att jag kilar iväg till gänget lite senare efter middagen istället om den inte blir alltför utdragen. Ha det gött så länge!

Gödan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0