Får krajing aot laod

Nämen, NÄE hörni, haha! Varför blir det alltid så att jag fastnar för alla möjliga bloggar som ligger på blogg.se's framsida? Nu var ju tanken att jag skulle skriva något snabbt så att jag skulle göra det jag egentligen ville. Sen sitter jag ÄNDÅ i en hel halvtimme och klickar runt! Herregud alltså.

Idag i alla fall så fick jag lite extra uppdrag utöver att jobba som vanligt. Jag skulle på apoteket och hämta ut en medicin till Violette och sen på kvällen skulle jag skjutsa Louise till gymnastiken. Jag hann ändå gå på stan dock och köpte mig en fin bilderbok! Hemskt nöjd är jag med den. Och en härlig smoothie till mellis också. :) Sen lite andra saker som är hemliiigt. Men NU ska jag spela Heroes (of Might and Magic) III! HIHI!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0