Hjälp...

Jag orkar inte skriva egentligen, MEN jag vill ändå säga att vi började på dansen till föreställningarna idag. Koreografin hittills verkar väldigt fin och rättvis; inte alltför svår, men det ser ändå bra ut. DOCK så började vi med vanliga teknikskor idag. Men egentligen ska vi alltså göra hela koreografin på tåskor. Jag vet inte om jag kommer klara det. Jag kommer gråta. Jag är sjukt nervös. Nog för att jag känner att jag utvecklats väldigt mycket redan, men jag tvivlar på om jag kommer klara det. Det är inte många sekunder man är uppe på tåskorna, hittills i koreografin i alla fall, men det är ändå rätt tufft att komma upp överhuvudtaget. Paniken. Hjälp mig någon, haha, vad finns det för vristövningar? Temat på vår dans är i alla fall revolt typ, fast väldigt lugn sådan, i harmoni med naturen och lite drömmande, om jag förstod det rätt. Vi får egenkomponerad musik just till vår dans också, och vi dansar till en dikt av Rimbaud, som är en känd fransk poet och föddes här i stan. Jag hoppas detta blir bra. Nu ska jag kila vidare, och sova snart. Toodles!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Alltså jasmin, vet du vad jag älskar? Att du verkar så himla nyfiken på att lära dig och att du tar åt dig som en svamp, även om det är sån fakta som andra(jag) aldrig skulle orka ta in. Ta bara detta lilla "meningslösa" inlägg där du skriver om en fransk poet. Haha seriöst jag berundrar det, är lite aviz sådär. Vill också ta in allmän fakta och vara nyfiken och intresserad av allt!

2012-01-10 @ 00:55:09
URL: http://puffmamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0