Mätt på raclette

Väldigt mätt. Så mätt så jag fått ont i magen. Inte roligt. Men det var gott! Nu försöker jag inta lite horisontalt läge och hoppas på att det går över. Jag ides alltså inte pallra mig iväg till de övriga invandrarna. Känner mig ovanligt trött om man jämför med de senaste dagarna också, även om jag sov längre igår natt än vad jag gjort de andra kvällarna i veckan. Kan också bero på att min hjärna är väldigt trött, av att sitta och koncentrera sig och försöka förstå vad folk pratar om i fyra timmar. Jag märkte i alla fall att jag flera gånger mot kvällens slut bara kopplade bort alla medan de pratade helt omedvetet för att min hjärna inte orkade lyssna mer. Barnens gamla dagmamma var en av gästerna på middagen i alla fall och hade köpt små presenter till alla barnen som var här, även till mig som fick en chokladask! :D Haha, vet inte varför men jag blev helt överlycklig över den. Den ska njutas av!

I övrigt så var jag på gymmet idag. Det kändes grymt bra. Det var nog bara bra för kroppen att jag blev lite krasslig och kunde ta en paus, jag kände mig starkare nu än där jag avslutade sist. Ökade vikterna ett snäpp på två maskiner faktiskt. Nåja, nu blir det sängen. Imorgon ska jag slappa med en prommis, och sen spela Sims hela dagen! Det var evigheter sen sist. Pössen på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0