Mitt år 2011

Här kommer mitt år 2011 i bilder! Såklart var det mycket mer än såhär, men några av höjdpunkerna i alla fall som lyckades komma med på bild. Det innehåller:
  • Såg "A Night at the Opera" - en hyllningskonsert till Queen
  • Såg Maximum the Hormones konsert - miniresan till London med min bror
  • Åkte till Disneyland Paris
  • Slog ett nytt personligt rekord i Betapet (jag vet, jag är en sann nörd...Men 350 poäng!!)
  • Förlorade en vän - Haku
  • Jul hemma med la familia
  • Gick på studentbalen
  • Bakade kanelbullar och lussebullar för första gången
  • Noctune - jag spelade i ett band och uppträdde live
  • Klädde ut mig till Halloween
  • Hann med en hel uppsjö frisyrer
  • Grillade i Sikeå i goda vänners lag
  • Fyllde 19 år och hade knytkalas
  • Tog körkortet
  • Extraknäckte åt skolan
  • Såg Yamato för andra gången - trumgrupp från Japan
  • Såg Festival Mondial des Théâtres de Marionnettes
  • Tog studenten
  • Firade nyår i Frankrike
  • Och såklart, min fortfarande pågående 2011-händelse - jobba som au pair i Frankrike


Ett fint år, hejdå med dig, 2011!

Kommentarer
Postat av: Andrea

love it!

2012-01-04 @ 00:12:39
URL: http://puffmamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0