Nu stämplar jag ut

Ja, exakt, NU är jag redo för att krypa till kojs. Vilken kväll alltså. Jag ska berätta allt imorgon och lägga upp bilder förmodligen, ville bara ta några minuter extra till att varva ner. Där vid 12 var jag hur trött som helst, men nu känner jag knappt nånting, är bara trött i kroppen. Vet inte om det beror på att jag kommit till nästa trötthetsstadie eller om det är för att jag typ dryper av svett. Så går det när man tränger ihop 27 pers i ett vardagsrum och skakar sina lurviga. I like it.

Nåja, jag säger det igen. Förlåt för att jag inte har svarat på någons hälsning, men till er alla från mig - Gott Nytt 2012!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

GOTT NYTT ÅR! ♥



Jasmiin jag saknar dig :( Fan att vi inte hann träffas.. Jag insåg just hur längesen det verkligen var vi träffades, och nu kommer det bli ännu längre ;_;

2012-01-01 @ 23:06:22
Postat av: Jasmin

GOTT NYTT ÅÅR! :D

Jaa, man tänker bah "Det är okey", men det är det inte. :( Jag kommer hem i februari igen! Då MÅSTE vi ses!

2012-01-01 @ 23:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0