Pinsamt

Jag gjorde en tabbe ikväll. Jag känner mig alltid så oartig när jag måste påminna om lönen, men det har hänt förut att den glömts bort så jag kände för att fråga den här gången var den tagit vägen. Månaden är ju (redan) nästan slut! :O Så jag gick och frågade och fick svaret "Jo, du ska ju få den sista måndagen i månaden, vilket är imorgon. Kan du vänta tills dess tror du?". ÅH, så pinsamt! Hade helt glömt bort det. Nu känner jag mig supertjatig.

Imorgon är det en ny vecka med nya tag. På tisdag fyller pappan år och då ska jag baka kanelbullar. Jag tyckte det var en bra idé på present. Jag skulle i alla fall inte tackat nej till den! Annars ser väl veckan i stort sett ut som vanligt. Sjukt vad tiden går snabbt tycker jag ändå. Om fyra veckor är jag tillbaka hemma igen. Ja, för ett par dagar i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Haha jag HATADE verkligen den sista meningen på detta inlägg.

2012-01-30 @ 01:27:24
URL: http://puffmamaa.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Hahah jag håller med Andrea XD

"Ååh iihhihi hurra!.......näe :<"

2012-01-30 @ 08:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0