Snart äre fredagsmyyyys...

Jag lägger upp ett inlägg just nu istället för senare, för då är jag upptagen med pyjamaspartyy! :D Var inte så himla sugen när jag vaknade i morse, men sen började jag tagga upp mig själv och nu ser jag verkligen fram emot det! Pappan ska köpa godis och popcorn till ikväll, och efter att jag lämnat Violette i skolan igen om ett tag ska jag iväg och hyra lite filmer. :) Hoppas det är billigt, men mamman sade att jag fick ta pengar ur husets kassa, så det var en liten lättnad. Jag är nästan mest peppad på att jag äntligen kan se en film med undertext så jag kanske kan fatta nånting! Sen såklart att det ska bli jättemysigt. Vi ska äta massa gott, skratta och sen ska vi alla sova i samma rum. Sen är jag också peppad på crêpes ikväll, som vanligt. Jag funderar på att föra traditionen vidare när jag kommer hem, och kånka hem ett crêpesjärn.

För övrigt så känner jag ett sånt sug efter att BAKA. Jag blir galen! Jag vill göra fina cupcakes och tårtor med flera lager och kakor med kladdig kolaglasyr... Jag vill inget hellre än att inviga mina nya bakgrejer som just nu ligger där hemma och dammar och väntar på mig. Jag har bestämt att jag verkligen ska gå lös på min födelsedag. Det är ju trots allt en söndag, så jag lär ha hela helgen på mig att tömma min överbelastade kreativitetsmätare.

I natt drömde jag en superverklig mardröm. Det var liksom en dröm i en dröm, för jag vaknade i drömmen, så då trodde jag det var på riktigt. Sen vaknade jag "igen" på riktigt med ett ryck, var helt vimmelkantig, flåsade och trodde jag vaknade hemma istället för här. Jag drömmer sällan mardrömmar jag verkligen blir rädd för, kan det kanske den här gången bero på att det är fredag den trettonde? Ooooh... Var försiktiga därute idag! Det var i alla fall allt för mig för den här gången! CHABA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0