Energi kan inte försvinna

Ingen lycka idag heller, tyvärr. Har fortfarande ont i halsen, så det blev inget gym för min del. Som tur är så har det inte blivit värre i alla fall. Men det kan ju helst gå över innan lördag. Och det MÅSTE ha gått över till på måndag, för jag vill inte missa min danslektion. För att få något slags utlopp till min energi som skulle ha gått till att träna så gick jag lös på mitt hår istället. Det slutade i två olika slags flätor, med luggen åt "fel håll" dessutom. Nåja, jag blev rätt nöjd. Har lagt upp bilder på det! Insåg idag också att jag har blivit förälskad i flätor. Det är ju himla fint...

Sen kan jag säga att regnet har kommit tillbaka igen. Det var fint i några dagar, dock väldigt kallt. Men hellre det än regn. Min dag har rullat på i stort sett som vanligt annars. Jag satt och gjorde läxorna med Violette på eftermiddagen, det var ganska kul. Hon gjorde läxorna själv, men all text som fanns i uppgifterna läste vi tillsammans, hon först, och så fick jag repetera efter. Så då lärde jag mig både uttal och utökade mitt vokabulär lite på en och samma gång. :) Nu ska jag se säsongens sista avsnitt av "Coupling", sen blir det till att sova! Pussen!

Framifrån, utåtbakad fläta och inbakad fläta med två passéer. Kanske inte de bästa bilderna dock...

Ni får en (två) bonusbild(er) också! Som jag just insåg är väldigt oskarpa.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åh du har så fint hår! Jag blir avis :(

Det finns bara en sak att säga...



ÅH va du e fin i Hååre Jasmiien!!

2012-01-20 @ 08:47:03
Postat av: Andrea

HAHA Kajsa! XD Jag riktigt känner av bajsnödigheten i "hÅÅÅÅÅ..ÅÅre".



Jasmin visst måste vi dra till IKSU när du kommer? Jag snyltade på dig förut, då kan du snylta på mig denna gång! Vi kan spooona oss igenom kontrollen igen. Haha.

2012-01-21 @ 00:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0