Gott liv

Jag hade egentligen tänkt lägga upp ett litet speciellt inlägg idag, men min lilla överraskning är inte riktigt klar än, så det kanske kommer upp imorgon istället. :) Jag tänkte mest göra det för kul skull först, men tänkte att det skulle vara riktigt roligt att lägga upp det här också. :D Men, det kommer alltså imorgon (förhoppningsvis).

Idag har saker och ting rullat på fint. Jag har gått på franskalektion, vilket gick väldigt bra, och även balettlektion. Efter franskalektionen så var jag otroligt trött, så jag gick och lade mig en timme igen faktiskt. Efter det hämtade jag pengarna jag vann på lotter! Fick "bara" 30 euro dock. Funderade om det blev något fel eller om jag inte hade förstått riktigt. Hur som helst, bättre än inget! Jag gick ut när regnet tog uppehåll och hann tillbaka hem preciis innan det började ösa igen. Är jag bäst eller vad? Sen slöade jag mest innan träningen. Eftersom det är efter ett lov så var vi bara fyra personer. Hade inte den sista kommit så hade inte lektionen blivit av, så tack för det! Det var skönt att vara tillbaka på golvet igen i alla fall. :) Och nästa vecka ska vi börja med tåskor! AAAHflsrligjeigjr!! Har lite panik. Jag är verkligen inte tillräckligt stark för det, och vi ska tydligen dansa i det på årets föreställning! (Som är 15-16 juni för övrigt). Jag får se hur det går helt enkelt. Kanske slutar med att jag får sitta hemma och göra massa fot/vristövningar...eller att jag kanske inte får vara med helt enkelt, haha!

Imorgon börjar nästan den vanliga arbetsdagen. Jag är ledig på förmiddagen, men på eftermiddagen ska jag vara hemma med Violette och sedan skjutsa henne på dans. Hade nog tänkt hinna gymma på morgonsidan, det var över tre veckor sedan! Haha, all denna matfrossa...

Nu är det läggdags i alla fall! Lunka lungt, mina kära!

Kommentarer
Postat av: Janne

Regn ja, fy fasen, efter att det vräkt ner snö här, har det nu börjat regna. Snön går knappt att skotta, väger som man skulle skotta sand. Jag ska till Kocken till lunch, får se hur det går då...

2012-01-03 @ 08:36:23
Postat av: Jasmin

Uusch ja. :( Här är det värre än England. Du fick inga slag av hans långa armar hoppas jag? ;)

2012-01-03 @ 18:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0