Helgen

Herregud, säger jag bara, vad den här helgen har varit proppad av godsaker! Crêpes, lax, hamburgare och pommes frites, chevreost, glass, godis, popcorn, kakor, galette... Ingen bra timing att ligga hemma och vara soffpotatis. Dock så gick jag på en promenad idag, eftersom jag hade fått en dryg huvudvärk av mina konstant uppsvällda bihålor. Jag ville bara få lite luft, för jag hade trots allt inte gått utanför huset sen i fredags... Och promenaden hjälpte verkligen. Huvudvärken försvann nästan helt, och näsan slutade rinna. Kände mig otroligt mycket piggare också efter en dusch. Dock så har svullnaden inte gått ner riktigt än, så jag låter fortfarande som Janice på grund av det nasala trycket.

Gårdagen gick finfint faktiskt. Det var bara sex stycken barn dock, jag hade fått för mig något annat. Och de var i stort sett väldigt lugna och självgående så att säga. Jag påmindes dock om min knappt befintliga erfarenhet av barn ibland. Efter middagen såg vi en film, som verkligen var dålig. Okey, den var rolig ibland, men absolut inte värd att se. Men jag verkade vara ensam om min åsikt, så förmodligen berodde det på att jag var lite för gammal för den. Nåja, jag kan se vilken film som helst för 50 euro. :P

Idag har jag inte gjort så mycket annars. Spelade lite Heroes, men när alla andra hjältar började omringa mig så vågade jag inte spela mer. Nu känner jag nästan för att se en film faktiskt, det händer typ aldrig. Vet inte om jag har något jag inte sett på datorn dock... Måste nog ta en kik. :)

Mitt andra jag för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0