Allmänt/En général

Jag kommer verkligen ha några intensiva dagar framför mig nu. Mycket som händer, och för att utnyttja mina gympass jag betalat för så måste jag träna varje dag framöver. Men det ska bli skönt, jag behöver det. Det har blivit alldeles för mycket mat för min del på senaste tiden.

Annars så har det varit en ganska lugn dag. Jag fick ett litet psykbryt på morgonsidan, men på eftermiddagen så gick allt jättebra! Jag, Louise, Valentin och Antoine hade vattenkrig som slutade i att jag blev nedknuffad i poolen och sedan badade vi alla istället. Kan tillägga att jag inte hade badkläder på mig när jag blev nerknuffad, haha!

Sedan var jag så trött att jag somnade mitt i en runda Betapet på eftermiddagen, så jag tog en powernap, mycket behövlig sådan!

Imorgon ska jag försöka hinna köpa lite fina snören och se vad jag hittar för att ge som avskedspresenter till de som kommer på lördag. Sedan blir det gymmet på eftermiddagen. På kvällen är vi familjen sedan bjudna på BBQ-party med Valentins fotbollslag. Kan nog vara aningen trist för min del skulle jag tro... Men BBQ är ju alltid gott i alla fall! :D


/Les jours suivants vont être un peu intensifs. Il y a beaucoup qui se passe, et je dois aussi aller au gym tous les jours, parce que j'ai payé plutôt beaucoup pour les séances. Mais ça va être bien, j'ai trop mangé ces derniers jours...

Sinon, on n'a pas beaucoup fait aujourd'hui. Moi, Louise, Valentin et Antoine avons fait un bataille d'eau, mais ils ont me poussé dans la piscine (j'étais habillé), donc puis nous nous sommes baignés.

Demain je vais trouver quelque chose pour mes chers invités qui viennent samedi. Et puis je vais aller au gym l'après-midi. Le soir nous sommes invités à un fête de barbecue avec l'équipe de foot de Valentin. Je ne sais pas si il va être trop rigolo pour moi, mais la nourriture va être bon quand même! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0